سی پنل یار، آموزش کار با سی پنل

پلاگین و قالب وردپرس به همراه آموزش و دانلود

دانلود افزونه iThemes Security Pro نسخه 7.0.3

967بازدید
()

دانلود افزونه iThemes Security Pro نسخه 7.0.3 به صورت نال شده و رایگان

در این مطلب آخرین نسخه منتشر یافته از iThemes Security Pro را آماده دانلود کرده ایم. که در ادامه میتوانید دانلود نمایید.

چرا افزونه iThemes Security Pro ؟

 

iThemes Security Pro نام افزونه کاربردی و تجاری(پولی) وردپرس است که میتوانید با آن  امنیت سایت وردپرس خود را تا حد زیادی افزایش دهید. با نصب این افزونه در واقع یک لایه امنیتی به وبسایت خود اضافه کرده و سایت خود را از حملات هکرها حفظ میکنید.

با استفاده از افزونه iThemes Security Pro شما می‌توانید صفحه ورود و مدیریت وردپرس خود را پنهان کنید و به افراد متفرقه این اجازه را ندهید تا از آدرس این صفحات آگاهی پیدا کنند. همچنین می‌توانید کاربران خاطی را به راحتی توسط افزونه مسدود کنید.

همچنین افزونه iThemes Security Pro اشکالات و حفره های امنیتی وبسایت شما را برطرف خواهد کرد و از امکان نفوذ بدافزارها به سایت شما جلوگیری خواهد کرد.

آیا افزونه امنیتی iThemes Security Pro می تواند تمام حملات به سایت من را به طور کامل متوقف کند؟

افزونه iThemes Security به منظور ارتقاء امنیت وردپرس از بسیاری از روشهای متداول حمله طراحی شده است ، اما نمی تواند از هرگونه حمله احتمالی جلوگیری کند. هیچ چیز جایگزین تلاش و پیاده سازی بهترین شیوه های امنیتی وردپرس نمی شود. این افزونه استفاده از هر دو را برای شما کمی ساده تر می کند.

 

آیا افزونه iThemes Security بر روی همه سرورها و هاست ها کار می کند؟

iThemes Security برای کار به Apache یا LiteSpeed و mod_rewrite یا NGINX نیاز دارد. در حالی که این افزونه امنیتی باید روی همه میزبانهای با Apache یا LiteSpeed و mod_rewrite یا NGINX کار کند ، مشخص شده است که در محیط های میزبانی مشترک که منابع آن مانند CPU یا RAM موجود است ، مشکلاتی را تجربه می کند. به همین دلیل ، بسیار مهم است که قبل از نصب بر روی هر سایت موجود ، از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر منابع خود را در حین عملیاتی مانند تغییر نام پایگاه داده خود به پایان برسانید ، ممکن است به پشتیبان خود نیاز داشته باشید تا بتوانید دسترسی به سایت خود را بازیابی کنید. در نهایت ، لطفاً در صورت استفاده از آشکارساز تغییر فایل یا تهیه پشتیبان بزرگ از RAM کافی اطمینان حاصل کنید.

افزونه iThemes Security حملات خودکار را متوقف می کند!

حملات Brute Force به روش آزمایش و خطا اشاره می شود که برای کشف نام کاربری و رمزهای عبور برای هک کردن وب سایت استفاده می شود. وردپرس هیچ گونه فعالیت ورود به سیستم کاربر را ردیابی نمی کند ، بنابراین هیچ چیزی در وردپرس برای محافظت از شما در برابر حمله وحشیانه وجود ندارد. iThemes Security Pro با مسدود کردن این حملات خودکار ، از امن ترین قسمت وب سایت شما ، ورود به سیستم وردپرس ، محافظت و محافظت می کند.

افزونه iThemes Security فعالیت مشکوک در سایت شما را مانیتور  میکند!

iThemes Security Pro رویدادهای مهم امنیتی را که در وب سایت شما رخ می دهد ، پیگیری می کند. نظارت بر این رویدادها برای نشان دادن وجود یا عدم وقوع نقض امنیتی مهم است. اطلاعات موجود در این پرونده ها می تواند برای قفل کردن بازیگران بد ، برجسته کردن تغییرات ناخواسته در سایت و کمک به شناسایی و وصله نقطه ورود یک حمله موفق استفاده شود.
اعتبار کاربران را تقویت می کند

افزونه iThemes Security Pro چندین لایه از پیشرفت های امنیتی کاربر را ارائه می دهد ، مانند نیاز به رمز عبور قوی ، احراز هویت دو مرحله ای و ورود بدون رمز. این اقدامات امنیتی مهم کاربر احتمال سوء استفاده از حساب کاربری ممتاز برای هک موفقیت آمیز یک سایت را کاهش می دهد.


افزونه iThemes Security Pro افزونه ها و قالب های آسیب پذیر را برای اعمال به روزرسانی ها اسکن می کند

اسکنر سایت iThemes Security Pro راه ما برای ایمن سازی و محافظت از وب سایت وردپرسی شما در برابر عامل شماره یک هک نرم افزار است. اسکنر سایت ، سایت شما را از نظر آسیب پذیری های شناخته شده بررسی می کند و در صورت موجود بودن ، یک وصله را به طور خودکار اعمال می کند.
ربات های بد را مسدود کرده و اسپم را کاهش می دهد

امکان reCAPTCHA  در افزونه امنیتی iThemes Security Pro

ویژگی reCAPTCHA در iThemes Security Pro از سایت شما در برابر ربات های بد محافظت می کند. این ربات ها با استفاده از گذرواژه های خطرناک ، ارسال هرزنامه یا حتی حذف محتوای شما سعی در ورود به وب سایت شما دارند. reCAPTCHA از تکنیک های پیشرفته تجزیه و تحلیل ریسک برای تشخیص انسان و ربات ها استفاده می کند.

افزونه امنیتی iThemes Security Pro به طور خودکار اقدام به انجام اقدامات از طرف شما برای ایمن سازی سایت شما می کند

یکی از بهترین قسمت های افزونه iThemes Security اقداماتی است که به طور خودکار برای ایمن سازی سایت شما انجام می دهد. iThemes Security به طور خودکار کاربران را قفل می کند ، نمایندگان کاربر و آدرس های IP را ممنوع می کند ، به روز رسانی نسخه و موارد دیگر را از طرف شما اعمال می کند.

برای دانلود افزونه کلیک کنید

 

 

این پست چقدر مفید بود؟

لطفا به مطلب امتیاز دهید

امتیاز / 5. تعداد رای:

تاکنون کسی امتیاز نداده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

پاسخ دهید