سی پنل یار، آموزش کار با سی پنل

پلاگین و قالب وردپرس به همراه آموزش و دانلود

چطور آپدیت خودکار در وردپرس را غیرفعال کنیم؟

526بازدید
()
چطور آپدیت خودکار در وردپرس را غیرفعال کنیم؟آیا می دانید که وردپرس می تواند وب سایت شما را به طور خودکار به روز کند؟ در برخی موارد ، می تواند شامل افزونه ها و قالب ها نیز باشد.با وجود مزایای امنیتی ، احتمال کمی وجود دارد که این به روزرسانی های پس زمینه بتوانند وب سایت شما را خراب کنند.در این مقاله ، نحوه غیرفعال کردن به روزرسانی های خودکار در وردپرس را به شما نشان می دهیم ، بنابراین می توانید به صورت دستی وردپرس، افزونه ها و قالب خود را به روزرسانی کنید.

چرا وردپرس به طور خودکار به روز می شود؟

 

وردپرس به دلایل امنیتی به طور خودکار هسته اصلی خودش را به روز می کند.گاهی اوقات ، ممکن است افزونه یا موضوعی را برای رفع تهدید احتمالی به روز کند. به عنوان مثال ، ممکن است یک افزونه یا موضوع وردپرس به روز شود تا یک آسیب پذیری مهم برطرف شود. اگر این افزونه یا موضوع توسط بسیاری از وب سایت ها استفاده می شود ، تیم اصلی وردپرس ممکن است یک بروزرسانی خودکار را برای آن ارائه دهد.جدا از این شرایط ، وردپرس به شما امکان می دهد تصمیم بگیرید چه زمانی می خواهید به روزرسانی ها را نصب کنید.توصیه نمی کنیم به روز رسانی خودکار وردپرس را خاموش کنید. چون آپدیت خودکار یک ویژگی امنیتی مهم است.با این حال ، در برخی موارد نادر ، به روز رسانی می تواند وب سایت شما را خراب کند یا بر عملکرد آن تأثیر بگذارد. این می تواند منجر به از دست دادن مشاغل و مشتریان شما شود. البته اگر به طور منظم از سایت بک آپ گرفته شود مشکل قابل حل خواهد بود.اگر مطمئن هستید که می توانید به روزرسانی های دستی را خودتان مدیریت کنید ، می توانید با خیال راحت به روز رسانی خودکار را در وردپرس غیرفعال کنید.

نحوه غیرفعال کردن به روز رسانی خودکار وردپرس

روش اول نصب افزونه Easy Updates Manager

 

ساده ترین راه برای انجام این کار نصب و فعال سازی افزونه Easy Updates Manager است.

که میتوانید از لینک دانلود افزونه Easy Updates Manager دانلود کنید

اگر از نحوه انجام این کار مطمئن نیستید ، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را مشاهده کنید.

پس از فعال شدن افزونه ، به قسمت Dashboard »Updates Options بروید تا تنظیمات خود را پیکربندی کنید.

می توانید “Disable all updates” را انتخاب کنید تا کل بروزرسانی ها غیرفعال شود ، اما ما این گزینه را توصیه نمی کنیم. در درجه اول به این دلیل که مانع از نمایش همه اعلان های به روزرسانی می شود.

در عوض ، شما باید تنظیمات مورد نظر خود را انتخاب کنید. می توانید به روز رسانی خودکار افزونه و قالب را غیرفعال کنید ، اما به روز رسانی خودکار استاندارد وردپرس را فعال نگه دارید. مطابق تصویر زیر:

توجه: اگر “Disable plugin updates” و “Disable theme updates” را به جای “Disable auto updates” انتخاب کنید ، حتی اعلان های به روز رسانی را در افزونه ها و لیست موضوعات خود مشاهده نخواهید کرد. و این خیلی از نظر امنیتی مشکل ساز خواهد بود.

به همین خاطر ما در آموزش نشان دادیم که Disable auto updates را انتخاب کنید.

 

Easy Updates Manager گزارش بروز رسانی ها را ذخیره می کند ، بنابراین اگر چیزی در سایت شما خراب شد ، می توانید به نسخه قبلی دونگرید کنید. برای این منظور ، به Dashboard »Updates Options بروید و سپس روی برگه« Logs »کلیک کنید.

این افزونه تنظیمات وبخش های دیگری هم دارد به عنوان مثال ، با UpdraftPlus ادغام می شود تا بتوانید به طور خودکار پشتیبان گیری از سایت خود را قبل از اعمال به روز رسانی اجرا کنید.

 

غیرفعال کردن به روز رسانی خودکار وردپرس بدون استفاده از افزونه

اگر نمی خواهید از افزونه استفاده کنید چکار باید انجام دهید؟ با افزودن این خط کد در فایل wp-config.php خود می توانید به روز رسانی خودکار در وردپرس را غیرفعال کنید:

define( 'WP_AUTO_UPDATE_CORE', false );

با این کار تمام به روزرسانی های خودکار وردپرس غیرفعال می شود.

مهم: مطمئن شوید مقاله ما را درباره نحوه ویرایش ایمن فایل wp-config.php در وردپرس با دستورالعمل های مرحله به مرحله مطالعه کرده اید.

اگر می خواهید به روزرسانی های جزئی کوچکی دریافت کنید ، اما به روز رسانی تم و افزونه را غیرفعال کنید ، می توانید این کار را با افزودن فیلترهای زیر در فایل functions.php تم خود این کار را انجام دهید.

غیرفعال کردن به روز رسانی خودکار افزونه وردپرس:

add_filter( 'auto_update_plugin', '__return_false' );

غیرفعال کردن به روز رسانی خودکار تم وردپرس:

add_filter( 'auto_update_theme', '__return_false' );

مزایا و معایب به روز رسانی خودکار وردپرس

اکنون می دانید چگونه به روز رسانی خودکار را غیرفعال کنید ، اما آیا باید آنها را غیرفعال کنید؟ پاسخ درستی وجود ندارد و این بستگی به شما و وب سایت شما دارد.

بیایید نگاهی به مزایا و معایب به روز رسانی خودکار بیندازیم. به این ترتیب ، می توانید تصمیم بگیرید که آیا به روزرسانی خودکار در سایت خود را غیرفعال کنید یا خیر.

مزایای به روز رسانی خودکار در وردپرس

به روز رسانی خودکار برای امنیت وردپرس خوب است. بسیاری از کاربران فراموش می کنند افزونه ها یا هسته اصلی وردپرس خود را به روز کنند.

با فعال کردن به روزرسانی های خودکار وردپرس ، هنگام بروزرسانی جزئی وردپرس ، دیگر نگران به روزرسانی سایت خود نباشید.

همچنین می دانید که اگر یک مشکل امنیتی مهم در وردپرس یا افزونه ها وجود داشته باشد ، وردپرس به طور خودکار به روز می شود. حتی اگر مشغول کار هستید یا خارج از خانه هستید ، سایت شما ایمن خواهد ماند.

اگر سایت های زیادی دارید ، به روز رسانی خودکار می تواند زمان زیادی را برای شما ذخیره کند. و حتی اگر فقط یک سایت دارید ، ممکن است خیالتان راحت باشد که بدانید وردپرس مراقب همه چیز است. و در زمان لازم بروزرسانی را انجام می دهد.

معایب به روز رسانی خودکار در وردپرس

تیم اصلی وردپرس که مسئول انتشار به روزرسانی ها است ، مطمئن می شود که این برنامه بدون هیچ گونه وقفه ای انجام می شود.

با این حال ، احتمال کمی وجود دارد که به روز رسانی خودکار سایت شما را خراب کند.

اگر وردپرس تا به حال لازم دانسته است که یک به روزرسانی امنیتی را برای موضوعی که استفاده می کنید ارائه دهد ، این احتمال وجود دارد که وب سایت شما را خراب کند. این امر به ویژه در صورتی که فایلهای قالب خود را تغییر داده اید صدق می کند.

به روز رسانی خودکار افزونه می تواند سایت شما را نیز خراب کند. متغیرهای بسیار زیادی مانند محیط های مختلف سرور و ترکیب افزونه وجود دارد.

اکنون مهم است بدانید که این به روز رسانی ها اکثریت قریب به اتفاق وب سایت ها را خراب نمی کنند. با این وجود ، ممکن است احساس کنید که نمی خواهید ریسک کنید.

اشکال دیگر این است که وقتی سایت شما به روز می شود ، همیشه به طور خودکار اعلان دریافت نمی کنید.

آیا باید به روز رسانی خودکار وردپرس را غیرفعال کنم؟

اساساً این تصمیم با شما است که می توانید تصمیم بگیرید.

برای اکثر مبتدیان و اکثریت قریب به اتفاق وب سایت های وردپرس ، به روز رسانی خودکار بی ضرر است و نباید آنها را غیرفعال کنید.

با این حال ، اگر یک فروشگاه آنلاین را اداره می کنید یا نمی خواهید به دلیل خراب شدن سایت کسب و کار خود را از دست بدهید ، می توانید با خیال راحت به روز رسانی خودکار را خاموش کنید.

با این وجود ، اطمینان حاصل کنید که به طور دستی این به روزرسانی ها را به موقع نصب کرده اید تا از امنیت وب سایت خود اطمینان حاصل کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه غیرفعال کردن به روز رسانی خودکار در وردپرس کمک کرده باشد.

این پست چقدر مفید بود؟

لطفا به مطلب امتیاز دهید

امتیاز / 5. تعداد رای:

تاکنون کسی امتیاز نداده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

پاسخ دهید