مغز و خرید: تصمیم‌گیری‌های شما

...
در دنیای فروش، شاید بارها شاهد این صحنه بوده‌اید: یک ارائه بی‌نقص، استدلال‌های قوی و منطقی، اما باز هم پاسخ "نه"! چرا این اتفاق می‌افتد؟ دلیلش این است که تصمیم‌گیری‌ها اغلب بر اساس غریزه و احساسات ما شکل می‌گیرند، نه صرفاً بر اساس منطق. پاتریک رنوواز در کتاب پرمخاطب "Selling to the Old Brain" به این نکته اشاره می‌کند که برای تاثیرگذاری در فروش و جلب رضایت مشتری، باید با "مغز قدیمی" – بخش زیردست مغز که مسئول تصمیم‌گیری‌های اولیه و غریزی ماست – ارتباط برقرار کنید

دانلود فایل مرتبط

دانلود فوری فایل

فایل: prod-2189882-کدام+بخش+از+مغز+تصمیم+به+خرید+می+گیرد.html

کد ریرال: 29994