بازاریابی موثر: راهنمای جامع و کاربردی

...
بازاریابی موفق، نیازی به هزینه‌های هنگفت و کمپین‌های پرزرق‌وبرق ندارد. در واقع، آلن دیب در کتاب "Lean Marketing" به این نکته کلیدی اشاره می‌کند که راز رشد واقعی در بازاریابی، درک عمیق از مشتریان و ارائه ارزش واقعی به آن‌هاست. در اینجا چند اصل کلیدی از Lean Marketing را مرور می‌کنیم: شناخت دقیق مشتری هدف: درک نیازها، خواسته‌ها و رفتارهای مشتریان، سنگ بنای هر استراتژی بازاریابی موفق است. ارائه‌ی ارزش واقعی: به جای صرفاً تبلیغات و مزاحمت، تمرکز بر ارائه

دانلود فایل مرتبط

دانلود فوری فایل

فایل: prod-2189133-بازاریابی.html

کد ریرال: 29994