طرح درس علوم چهارم، درس 9 بدن ما

...
در ادامه فعالیت‌های مقدماتی، دانش‌آموزان به گروه‌های کوچک تقسیم شدند تا با شناسایی دقیق‌تر، موجودات زنده و غیرزنده را در کلاس دسته‌بندی کنند و در جدول مخصوصی که برای این منظور طراحی شده بود، ثبت نمایند. سپس، با نمایش تصویری از آجر چیده شده، به بحث و تبادل نظر در مورد ویژگی‌های آن پرداختیم. این فعالیت به آن‌ها کمک می‌کرد تا درک بهتری از مفهوم "چیدمان" و "ساختار" را به دست آورند. در ادامه، با استفاده از میکروسکوپ، به بررسی دقیق‌تر پوست پیاز پرداختیم. دانش‌آموزان با کمک این ابزار علمی

دانلود فایل مرتبط

دانلود فوری فایل

فایل: prod-2174795-طرح+درس+و+روش+تدریس+علوم+چهارم،+درس+9++بدن+ما+1.html

کد ریرال: 29994